Karnaval kullanıcılarına güvenli ve etkin bir web sitesi hizmeti sunabilmek için çerez kullanmaktadır. Konuyla ilgili daha detaylı bilgiye ulaşmak için lütfen Gizlilik Politikası ve Kullanım Şartları'na tıklayınız.
Şifreni unuttuysan eposta adresini yaz, hemen yenisini yollayalım.
Nasıl sığdırayım üç beş söze?
Yeter mi ki birkaç cümle bize?
Az değil, ay değil sene sene
Bi' de ayrılmışız seve seve
Sanki anlattığımı anlayacaklar, hmm
Beni de durduk yere ağlatacaklar
Onlar tamam da kalpteki sesler
Söyle, nasıl susacaklar?
Bugün biter de yarın bi' yerde
Yine hatırlatacaklar
Gözüme baka baka seni soruyorlar
Bizi soruyorlar, ateş ediyorlar
İçime atılanı, kaderde yazılanı
Bölünen uykuları bilmiyorlar
Gözüme baka baka seni soruyorlar
Bizi soruyorlar, ateş ediyorlar
İçime atılanı, kaderde yazılanı
Bölünen uykuları bilmiyorlar
Nasıl sığdırayım üç beş söze?
Yeter mi ki birkaç cümle bize?
Az değil, ay değil sene sene
Bi' de ayrılmışız seve seve
Sanki anlattığımı anlayacaklar, hmm
Beni de durduk yere ağlatacaklar
Onlar tamam da kalpteki sesler
Söyle, nasıl susacaklar?
Bugün biter de yarın bi' yerde
Yine hatırlatacaklar
Gözüme baka baka seni soruyorlar
Bizi soruyorlar, ateş ediyorlar
İçime atılanı, kaderde yazılanı
Bölünen uykuları bilmiyorlar
Gözüme baka baka seni soruyorlar
Bizi soruyorlar, ateş ediyorlar
İçime atılanı, kaderde yazılanı
Bölünen uykuları bilmiyorlar
Gözüme baka baka seni soruyorlar
Bizi soruyorlar, ateş ediyorlar
İçime atılanı, kaderde yazılanı
Bölünen uykuları bilmiyorlar
Borusan KlasikJ. S. Bach: Gottes Zeit Ist Die Allerbeste Zeit, Bwv 106, Actus Tragicus, 2a. Coro. Gottes Zeit Ist Die AllerbestePaul Agnew & Les Arts Florissants
Paul Hindemith (1895-1963) viyola virtüozu olarak ün yapmış Alman besteci.
Licco Amar ile kurduğu Amar Dörtlüsü'nün viyola üyesi ve bu çalgının dünya çapında ün yapmış; çağdaş müzik yorumuyla ilgi toplamıştır. 1924'lerden sonra katı bir çokseslilik kuralını uygulayarak eserler de yazmış, pratikten teoriye geçişi öngörmüştür. Schöenberg'in atonalite yoluna sapmadan, klasik armonideki tonal fonksiyonu koruyan akor dizilerini yok ederek, yeni bir armoni sistemi kurmuştur. Böylece 12 ton bestecilerinin kaosuna katılmadan kendi yolunda ilerlemiş; konçerto ve senfoni gibi donmuş kalıplarda değişiklikler öngörerek yeni formlar üzerine araştırma yapmıştır.